Stenik представи задължителните omnichannel компоненти за модерния ритейлър по време на Online Advertising Bulgaria 2022

Stenik представи задължителните omnichannel компоненти за модерния ритейлър по време на Online Advertising Bulgaria 2022

Online Advertising Bulgaria е мащабна конференция за дигитален маркетинг, eCommerce, SEO и други аспекти на онлайн бизнеса. Събитието е подходящо всички, които искат да овладеят съвременните инструменти и да научат актуалните тенденции при eCommerce търговията.

Стефан Чорбанов и Димитър Димитров като лектори по време на Online Advertising Bulgaria 2022

Ценейки нашия опит, партньорите ни от Netpeak поканиха Стефан и Димитър да изнесат презентация по време на конференцията, която се проведе на 23 юни в Sofia Event Center. Те се изправиха пред аудиторията като част от E-commerce панела, за да поговорят за задължителните omnichannel компоненти за модерния ритейлър.

Събитието се отличи с голям интерес и залата беше пълна. Своята презентация Стефан и Димитър започнаха именно опознавайки аудиторията и успяха много бързо да заинтригуват присъстващите с ценни съвети и полезни практики.

Разбира се двамата не пропуснаха да споменат и няколко чисто теоритични аспекта на разглежданите понятия, както и да демонстрират реални статистически данни от проверени източници.

Сред въпросите, върху които Стефан и Димитър акцентираха, бяха: 

  • Що е то omnichannel?
  • Каква е разликата между multichannel и omnichannel?
  • Как да направим нашия бизнес omnichannel?

Темата за задължителните omnichannel компоненти за модерния ритейлър двамата лектори от Stenik подкрепиха с реални примери. Голяма част от нашите клиенти са големи търговци, които освен онлайн магазин имат и физически магазини, които работят в постоянна взаимовръзка. Част от решенията, реализирани за някои от тях, бяха споменати в презентацията, като за примери Стефан и Димитър посочиха нашите клиенти и партньори от Temax, Douglas and Beauty Zone, Raya Toys, Mercari.

Именно за тях екипът на Stenik е реализирал някои от засегнатите omnichannel компоненти като Наличности по магазини, Click and collect (Вземи от магазин), Лоялна програма, Купи онлайн - Върни в магазин и други.

Изненадахме присъстващите и в експо частта

В експо частта на конференцията разположихме наш щанд, на който присъстващите спокойно поговориха с не малка част от ecommerce специалистите и консултанти от Stenik. Така гостите на събитето се запознаха лично с част от екипа ни и успяха да обсъдят различни въпроси и практики.

Разбира се Стефан и Димитър също поговориха с посетителите. В моментите, в които не бяха на сцената, двамата споделиха лично с всеки заинтересован полезни практики и любопитни факти за онлайн бизнеса като цяло.

Не пропуснахме възможността да подготвим и малка изненада за всички в Sofia Event Center. Специално за събитието направихме бърза форма за записване, където желаещи търговци с работещ онлайн магазин да поставят задача на Стефан и Димитър.

Целта на заданието бе те да направят своеобразен тест за потребителското преживяване в онлайн магазина и колко бързо биха могли да завършат поръчка в него.

Присъстващите откликнаха с интерес към заданието и голяма част от имащите работещ онлайн магазин се включиха. Упражнението се оказа полезно и за нас, и за гостите на събитието. Помогна ни да споделим полезни практики и да обменим опит.

Интересни въпроси по време на дискусионния панел и коктейл за финал

Събитието приключи с дискусионен панел, воден от Генадий Воробьов, в който Стефан също взе участие. На него желаещите зададоха своите въпроси на лекторите и се получи приятна дискусия с много полезни съвети, практики и споделен опит

Разбира се успехът на събитието отбелязахме с коктейл в края на деня. Така успяхме да поговорим с голяма част от гостите на събитието, запознахме се с нови хора и затвърдихме стари партньорства.

Благодарим на организаторите и на присъстващите

За нас беше чест и удоволствие да бъдем поканени от Netpeak за партньори и лектори по време на юнското издание на Online Advertising конференцията! Събитието беше много полезно и интересно, а още снимки от участието ни може да разгледате в албума в нашата facebook страница.

Ако и Вие сте ритейлър и искате да изградите omnichannel за своя бизнес, не се колебайте да се свържете с нас.

Публикувано в:

Събития и презентации

За автора

Мария Кишева завършва магистратура "Международен бизнес" и притежава богат опит в комуникацията и работата с клиенти. Определя се като позитивен и амбициозен човек. Присъединява се към екипа на Stenik през 2019 г. и заема позицията Support & Marketing Coordinator. Тук тя бързо научава много за света на онлайн търговията и работи с наши клиенти по едни от най-успешните ни проекти за електронни магазини и тяхната поддръжка.

Мария Кишева

Account & Project coordinator

LinkedIn
Търсене и филтри в блог
Търсене в блога