Техническа поддръжка
Качествената поддръжка и методология за развитие правят разликата между посредствените и напредналите търговци.
Предлагаме надеждна и бърза техническа поддръжка за Magento онлайн магазини с възможност за 24/7 реакция
Не подценявайте поддръжката на онлайн магазина Ви
В Stenik подхождаме по изпитан западен модел с качествена поддръжка с гарантирано време за реакция за нашите клиенти. Ние знаем, че да спечелиш един нов клиент е трудно, но след това е още по-ценно и трудно да го задържиш и обслужваш приоритетно. С години работа от Stenik изкоренихме този проблем на българските компании и гарантираме следгаранционен и извънгаранционен support на топ ниво.
Прозрачен модел
Моделът ни на поддръжка е чрез резервирани часове на месечна база и гарантирана ниска цена на час за периода на договора. По този начин клиентите ни вършат своите задачи спокойно и не са затормозявани с тежка комуникация и администриране на голям брой фактури и документация.
Как помагаме на клиентите с онлайн магазини?
Помагаме на клиентите ни с Magento онлайн магазини при отстраняване на бъгове, нови функционалности или ги консултираме за нови тенденции в онлайн маркетинга. Нашите eCommerce специалисти са на разположение по:
- Е-mail
- Tелефон
- Slack
Възползвайки се от пакети за поддръжка от Stenik, ще получите за Вашия Magento oнлайн магазин:
- Отстраняване на програмни бъгове и козметични дефекти по онлайн магазина.
- Създаване на нови доработки, подобрения и функционалности по онлайн магазина
- Консултации за Вашите администратори на онлайн магазина относно работата с Magento и админ панела на Magento.
- Одитиране на онлайн магазина и създаване на списъци с препоръки за подобряване на UX потребителското преживяване на потребителите.
- 24/7 мониторинг на сайта - първоначално се инсталира Uptime robot - софтуер, който алармира 24/7 за прекъсвания по сайта, ако има технически проблем (изпраща известия при паднал сайт) и в извънработно време.
- Ежемесечна поддръжка на сървъра - актуализиране на софтуера, преглеждане на лог файлове, тяхното почистване и архивиране.
- Инсталиране на мониторинг софтуер, следящ параметрите на сървъра като процесорно натоварване, памет, дисково пространство.
- Бекъп - архивиране на файловете и базата данни на онлайн магазина - ежедневно, ежеседмично и ежемесечно с инкрементална логика, така че при нужда да може да се възползвате от копие или аврхив на Вашия онлайн магазин.
Всеки месец наш екип, запознат с Вашия онлайн магазин, ще извършва следене и анализ на част от най-важните eCommerce показатели за Вашия бизнес:
- E-commerce conversion rate
- Audience & Screen Resolution
- Customer Acquisition
- Mobile vs Desktop
- Ultimate Site Performance
- Diagnostics - Page Timing
На база показателите, ще ви дадем препоръки за подобряване и увеличаване на Вашия конвършън рейт (Conversion Rate Optimization).
Приоритетна поддръжка и 24/7 реакция
Клиентите на Stenik могат да избират между стандартния съпорт в работно време, поддръжка с удължено работно време и почивни дни, както и индивидуално решение за 24/7 реакция за поддръжка.
Ако не сте клиент на Stenik
Предлагаме и поддръжка на онлайн магазини, които не са разработени от Stenik. Важно условие е, те да бъдат разработени на Magento. Ако имате онлайн магазин на друга популярна open source платформа като например Prestashop, Opencart, WooCommerce и други, то можем да Ви предложим миграция на платформа.
Може да ви е полезно още
Изработка на онлайн магазин
В основата на нашата експертиза стои професионалната, методологична разработка на собствен електронен магазин.
Научете повечеИнтеграция с ERP системи
Дълбока свързаност с решения от различен ранг - от местни складови софтуери до интернационални ERP решения.
Научете повечеМиграция на платформа
Миграцията от една платформа на друга е критичен процес в развитието на всеки онлайн търговец.
Научете повече