Stenik бе участник в програмата и експото на най-големия eCommerce summit на Балканите – Balkan eCommerce Summit 2025

Stenik бе участник в програмата и експото на най-големия eCommerce summit на Балканите – Balkan eCommerce Summit 2025

На 29 и 30.04. 2025 г. в Арена София се проведе третото издание на Balkan eCommerce Summit, което събра над 2330 участници от 23 държави. Форумът бе определен като най-значимият за онлайн бизнеса в региона от голяма част от присъстващите.

Ние от екипа на Stenik бяхме активни участници както в програмата, така и в експо зоната. Тазгодишното издание събра и рекорден брой присъстващи наши клиенти и партньори. Срещнахме се с десетки онлайн търговци, с които обсъдихме текущи проекти и задачи, идеи за бъдещо развитие и предизвикателства, за които да намерим точните решения.

Вдъхновяваща презентация от Douglas и Stenik

На една от тематичните сцени, Ася Емилова, E-commerce Specialist, Douglas България и Димитър Димитров, партньор в Stenik представиха ценна и интересна лекция на тема „Douglas.bg app – mobile excellence in 2024 and beyond“.
Презентацията включваше реални статистики и данни, постигнати резултати и технологични решения, използвани при разработката на оторизираното мобилно приложение на Douglas за България. Акцент беше поставен върху производителността, персонализацията и изграждането на лоялност у потребителите.

Споделено от Ася и Димитър на сцената предизвика интерес и вдъхнови много от присъстващите търговци да се замислят: “Защо мобилните приложения могат да издигнат бизнеса ви на друго ниво?”. Презентацията даде ценни практически насоки на всички, които планират да навлязат в света на мобилната търговия и да създадат успешно шопинг приложение.

Stenik в експо зоната: нетуъркинг, разговори и колело на късмета

През целия първи ден щандът на Stenik беше оживено място за разговори, консултации и нови запознанства. Нашите eCommerce експерти и консултанти отговаряха на въпроси, дискутираха казуси и представиха възможности за развитие на онлайн бизнеси.

За допълнително настроение организирахме игра с колело на късмета, която привлече много участници, които желаеха да проверят късмета си. Посетителите спечелиха страхотни награди, предоставени от наши клиенти - TED, Douglas, 8Hristo и Bebolino.

Благодарим на всички, които се включиха - усмивките ви бяха нашата награда! За нас бе приятно да чуваме, че клиентите ни са сред любимите брандове на голяма част от участниците и пазаруват от онлайн магазините им с удоволствие.

Срещи с присъстващи

Освен активността на нашия щанд, екипът на Stenik успя да проведе срещи в специално обособените нетуъркинг зони на събитието. Това ни даде възможност да обсъдим конкретни казуси, предизвикателства и възможности директно с търговци и партньори.

Мобилното приложение, предоставено от организаторите, улесни комуникацията и планирането на срещи. Благодарение на него, успяхме да се свържем с много от гостите на събитието, за да обменим идеи, предложим решения и очертаем пътя към по-успешна онлайн търговия.

По данни на организаторите, благодарение на FedEx Networking зоната и мобилното приложение на форума, по време на събитието са се провели над 11 650 бизнес срещи.

Балкански заряд и парти

В края на първия ден балканското парти събра на едно място eCommerce общността. В приятна атмосфера с жива музика, шоу програма и много настроение, продължихме разговорите от деня в неформална, но също толкова вдъхновяваща обстановка.

Ден 2: Международни визионери и ценен know-how

Вторият ден предложи програма с вдъхновяващи лекции от световно признати експерти, които споделиха своя опит в теми като дигитална трансформация, лидерство и устойчиво развитие. Сред най-очакваните имена бяха:

  • Jeff Hoffman – съосновател на Priceline.com

В лекцията си „Achieving Explosive Growth“ Джеф Хофман сподели стратегиите зад изграждането на многомилиардни компании като Priceline.com. Той подчерта важността на глобалното мислене, бързото учене от неуспехите и силата на човешкия капитал като основен двигател на иновациите.

  • David Henzel – съосновател на TaskDrive

В своята презентация „Love, Not Fear: A Blueprint for Thriving Companies“ Дейвид Хензел акцентира върху значението на личностното развитие за организационния растеж. Той представи подходи за изграждане на мотивирани екипи и култура, основана на устойчиви ценности, които водят до дългосрочен успех.

  • Martin Greif – президент на SiteTuners

В лекцията „True Connections: Relationship Marketing in the Digital World“ Мартин Грейф разгледа как разбирането на потребителските нужди и оптимизирането на дигиталните стратегии могат да увеличат ангажираността и приходите. Той подчерта значението на изграждането на дълготрайни взаимоотношения с клиентите в дигиталната среда.

  • Pascal Brochier – стратегически консултант и инвеститор

В своята сесия „Do You Have What It Takes to Scale Successfully?“ Паскал Брошие сподели опита си в мащабирането на бизнеси в конкурентни пазари. Той представи стратегии за адаптация, иновации и фокус върху клиентските нужди, които са ключови за устойчив растеж.

  • Ahmed Hassan – ръководител на Google Shopping MENA

В презентацията „Transition or Extinction: From Bricks and Mortar to e-Com“ Ахмед Хасан анализира прехода от традиционната търговия към електронната. Той предложи стратегии за изграждане на ефективни екипи, интегриране на устойчиви практики и използване на технологиите за растеж в развиващите се пазари.

  • Ken Kralick – лидер в eCommerce архитектурата на глобално ниво

В лекцията си „Web Accessibility“ Кен Кралик подчерта значението на уеб достъпността като ключов елемент в съвременната дигитална търговия. Той представи практически стъпки за създаване на уебсайтове, които отговарят на нуждите на всички потребители, независимо от техните способности.

Визионерските идеи и практически съвети на лекторите и световно признати експерти бяха безценни за всички, които търсят не просто растеж, а устойчиво развитие и конкурентно предимство.

Нови хоризонти: Balkan Business Club

Основателят на форума, Никола Илчев, обяви създаването на Balkan Business Club - нова инициатива, която ще обединява балкански компании за редовен обмен на знания и възможности за сътрудничество през цялата година.

Благодарим ви, че бяхме заедно

Срещите, разговорите, вдъхновението и многото положителна енергия, които получихме по време на Balkan eCommerce Summit 2025, затвърдиха едно: общността на електронната търговия на Балканите е по-силна, по-активна и по-свързана от всякога.

Благодарим на всички, които посетиха нашия щанд и споделиха своите идеи и визия с нас. Радваме се, че сме част от развитието на eCommerce индустрията и имаме принос в екосистемта в региона и вярваме, че събития като това са истински мост между компаниите и бизнесите.

Поздравления на организаторите!

Очакваме с нетърпение следващото издание през 2026г. От екипа на Balkan eCommerce Summit вече обявиха датата за следващото издание през 2026 година, което можете да видите на официалния сайт на събитието. До нови срещи!

Публикувано в:

Събития и презентации

За автора

Доби Първова работи като Marketing Мanager в Stenik. Тя се присъединява към екипа през 2015 година. Завършва специалности “Връзки с обществеността” и "Реклама и публични комуникации" в СУ. Целия си креативен потенциал тя реализира в сферите на PR, content & creative, корпоративните комуникации, социалните мрежи, връзки с партньори и работата с клиенти. 

Доби Първова

Marketing Manager

LinkedIn
Търсене и филтри в блог
Търсене в блога

Още от същата категория

eCommerce Awards 2024: Успехи за Stenik и нашите клиенти eCommerce Awards 2024: Успехи за Stenik и нашите клиенти Прочетете статията Stenik взе участие в първия балкански форум за електронна търговия в гр. София - Balkan eCommerce Summit Stenik взе участие в първия балкански форум за електронна търговия в гр. София - Balkan eCommerce Summit Прочетете статията Stenik бе официален партньор и изложител  във второто издание на балканския eCommerce форум:  Balkan eCommerce Summit 2024 Stenik бе официален партньор и изложител във второто издание на балканския eCommerce форум: Balkan eCommerce Summit 2024 Прочетете статията