Teodor

Редизайн и миграция на онлайн магазин за мъжко облекло TEODOR към Hyvä Storefront

Редизайн и миграция на онлайн магазин за мъжко облекло TEODOR към Hyvä Storefront

Работят със Stenik от: 2020 г.

TEODOR е утвърден български бранд за мъжка мода с над 30-годишна история, символ на елегантност, качество и внимание към детайла. Марката предлага богат асортимент от костюми, ризи, обувки и аксесоари, създадени за динамичното ежедневие на съвременния мъж, който цени стила и комфорта.

Модният ритейлър има силно присъствие както офлайн чрез физически магазини в някои от най-големите градове в страната, така и онлайн чрез teodor.bg - модерен и функционален онлайн магазин и мобилно приложение, които предоставят отлично потребителско изживяване. Всички канали за пазаруване на бранда предлагат унифицирано потребителско изживяване - независимо дали клиентът пазарува онлайн или във физически магазин.

Нашето сътрудничество с TEODOR започна през 2020 г., когато екипът на Stenik реализира миграция на онлайн магазина към платформата Magento, за която разказахме в блога. Оттогава поддържаме и надграждаме дигиталното присъствие на бранда, така че то да отговаря на високите му стандарти и на динамичните тенденции в електронната търговия.

През 2025 г., като съвсем очаквано продължение, TEODOR  направи следващата стратегическа стъпка в развитието на дигиталното си присъствие - редизайн и миграция на онлайн магазина им към Hyvä Storefront и ъпдейт на платформата, като отново се довери на опита и експертизата на екипа на Stenik.

Целите на проекта:

  • Подобряване на скоростта, производителността и сигурността на онлайн магазина;
  • Осъвременяване на визията в съответствие с корпоративната идентичност на TEODOR;
  • Подобрения по UI/UX дизайн за онлайн магазина за по-интуитивно потребителско преживяване;
  • Интеграция на нови функционалности, които улесняват процеса на пазаруване и подобряват клиентското обслужване;
  • Интегриране на новия бранд LLAGGI в онлайн магазина Teodor.bg;
  • Ново представяне на „Наличност по магазини“с подобрено представяне на информацията;
  • Промени в мобилното приложение на бранда - обновен checkout процес с по-малко стъпки и оптимизирано потребителско изживяване.

В процеса на работа екипът на Stenik се фокусира върху постигането на заложените цели. Подходихме комплексно - с фокус върху скоростта, стабилността и удобството за клиента. Работата ни бе комбинация от технологични решения, UX оптимизации и редизайн, и имплементиране на нови функционалности.

Запознайте се с част от подобренията, които реализирахме:

  • Magento update - актуализация до актуалната към момента версия на платформата за по-добра сигурност и стабилност;
  • Редизайн на онлайн магазина с фокус върху потребителското изживяване;
  • Фиксирана (sticky) навигация, която остава видима при скролване и осигурява постоянен достъп до основните категории и секции на онлайн магазина;
  • Нов AJAX pop-up при добавяне на продукт в количката, показващ автоматични продуктови предложения  за увеличаване на средната стойност на поръчката;
  • Ново представяне на „Наличност по магазини“ в детайлната страница на продукта, с подобрено представяне на информацията и възможност за показване на наличности от цялата мрежа на TEODOR, като продажбите в онлайн магазина се осъществяват само от определени складове;
  • Интеграция на новия бранд LLAGGI в онлайн магазина teodor.bg, с опция за смяна на бранд през хедъра и индивидуална визуална идентичност - различни цветове, банери и стилове за всяка марка. Опцията позволява пазаруване от всички брандове в обща количка;
  • Активиране на нов филтър по бранд;
  • Нов банер слайдер, в който могат да се залагат изображения и видеа от администратор;
  • Нова търсачка с по-висока скорост, по-точни резултати и подсказки за по-добро потребителско изживяване при търсене;
  • Надградихме лоялната програма на TEODOR с нов дизайн, разширена функционалност и синхронизация на оборота за автоматично управление на нивата на лоялност;
  • Функционалност за връщане на продукти в онлайн магазина teodor.bg, напълно интегрирана със ERP системата. Клиентите - както регистрирани, така и гости - могат лесно да заявят връщане на продукти с избор на причина и коментар, като целият процес се проследява автоматично в профила и се управлява през ERP системата;
  • Виртуален портфейл - при връщане на продукти и избор на тази опция, сумите се възстановяват директно във виртуалния портфейл на клиента и могат да бъдат използвани при следващи поръчки, като наличният баланс и историята на трансакциите се визуализират в реално време в потребителския профил;
  • Разширени възможности за промоции и подаръци;
  • Динамични банери за кампании и оферти;
  • Автоматично предлагане на свързани артикули.

Обновеният teodor.bg затвърждава конкурентното си представяне в онлайн пространството, извеждайки дигиталното присъствие на бранда на премиум ниво. Доволни от постигнатите резултати, заедно продължаваме да вървим напред.

Подобни проекти