Лили Дрогерие

Редизайн и миграция на онлайн магазин Лили Дрогерие България към Hyvä Storefront

Редизайн и миграция на онлайн магазин Лили Дрогерие България към Hyvä Storefront

Работят със Stenik от: 2019 г.

Lilly Drogerie (Лили Дрогерие) е утвърдена верига дрогерии, присъстваща на българския пазар от 2010 година. Компанията предлага широка гама продукти за красота, здраве, грижа за дома и лична хигиена. Днес веригата разполага с над 100 физически магазина в страната и продължава устойчиво да разширява своята мрежа.

Нашето сътрудничество с Lilly Drogerie започна през 2019 година, когато разработихме първия им B2C онлайн магазин и реализирахме редизайн на корпоративния им уебсайт. Оттогава насам ние се грижим за техническата поддръжка и непрекъснатото развитие на дигиталното им присъствие.

След повече от 5 години активно използване на онлайн магазина и корпоративния уебсайт, Lilly Drogerie идентифицира необходимостта от стратегическа промяна, водена от натрупаните потребителски очаквания и новите бизнес приоритети. Основният фокус бе обединението на онлайн магазина и корпоративния уебсайт на един домейн – lillydrogerie.bg.
Това обединение цели улеснение на крайния потребител и по-добро SEO позициониране - концентриране на трафика и съдържанието в един домейн за по-добра видимост в търсачките.
В допълнение, Lilly Drogerie взеха решение да предприемем цялостен редизайн и миграция на онлайн магазина към Hyvä Theme.

Основни цели на проекта:

  • Обединение на съществуващите - онлайн магазин и корпоративен уебсайт.
  • Редизайн и UX подобрения.
  • Миграция към Hyvä Theme за по-добра производителност, скорост на зареждане на страниците и по-добро потребителско изживяване както на десктоп, така и на мобилни устройства.
  • Ъпдейт на Magento към актуалната версия, за по-добра работа със системата и по-висока киберсигурност.
  • Наред с тези цели заедно с екипа на търговеца, съставихме списък с желани подобрения, които да отговарят както на съвременните тенденции в онлайн търговията, така и на очакванията на нарастващата потребителска база на Lilly Drogerie.

Реализирани функционалности и подобрения:

  • Цялостен редизайн, базиран на Hyvä, за отлични показатели на скорост и производителност.
  • Mobile-first интерфейс, съобразен с най-добрите UX практики, усъвършенствана навигация и филтриране на продукти.
  • Възможност за регистрация и управление на профил в лоялната програма - „Lilly Club“онлайн.
  • Визуализиране на специална клубна цена за продукти, видима в листинг и в детайлна страница на продукт само за логнати потребители, които са част от лоялната програма „Lilly Club“. 
  • Автоматично съобщение в количката, което информира гост-потребителите (без регистрация в лоялна програма) колко точки („цветчета“) ще спечелят при завършване на поръчката, ако се регистрират в лоялната програма „Lilly Club“. За вече регистрираните клиенти се показва колко точки („цветчета“) получават с покупката на избраните продукти. 
  • Автоматично показване на валидни промокодове, базирани на активни промоционални правила, с изчисляване и показване на крайната цена след прилагане на отстъпката - както в листинг с продукти, така и на детайлната страница на продукта.
  • Лендинг страница “Супер цена” с индивидуален дизайн за продукти на промоция.
  • Листинг на каталози с промоции и специални предложения, достъпни във формат PDF, който се отваря директно в браузъра - без нужда от изтегляне.
  • Динамично зареждане и визуализация на бранд лого в детайлна страница на продукт, базирано на асоциирания производител на продукта.
  • Страница „Марки“ с брандове от портфолиото на Lilly Drogerie и други марки, предлагани в онлайн магазина - с филтриране и вградена търсачка за бързо откриване на търсения бранд.
  • Лендинг страница “Кариери”.
  • Уиджети за представяне на промоции и акценти на началната страница, с възможност за менажиране от администратор. 
  • Pop-up с препоръчани продукти при добавяне на продукт.
  • Банери между продуктите в листинг с продукти.
  • Локатор на физически магазини с дропдаун с наличните обекти по градове на Лили Дрогерии и интерактивна карта.
  • Блог за красота и козметика.
  • Абонамент за нюзлетър.
  • Бърза регистрация чрез social login (Facebook и Google акаунт).
  • Възможност за поръчка като гост (Guest Checkout).
  • SEO friendly breadcrumbs за подобрена видимост в търсачките.
  • Богат набор от маркетинг инструменти, подобряващи възможностите за промоции и оферти.

Новият lillydrogerie.bg е по-бърз, по-интуитивен и по-удобен за пазаруване. Онлайн магазинът обединява онлайн търговията и корпоративното присъствие на Lilly Drogerie, с фокус върху бързина, удобство и персонализирано изживяване за всеки потребител.

Подобни проекти