Лили Дрогерие избра Stenik за старта на онлайн продажбите си в България

Верига дрогерии Лили България предлага декоративна и бяла козметика, био продукти, всичко за косата, продукти за майката и бебето, аксесоари, битова химия, хранителни добавки и още много други продукти на доказани марки като AVENT, BOURJOIS, GARNIER, LLUMS, NIVEA ... Към момента в страна функционират над 80 физически магазина от веригата Лили Дрогерие, като първият от тях е открит в град София през 2010 г.
Лили Дрогерие България се довери на Stenik за първия си онлайн магазин и редизайн на корпоративния си уеб сайт
Лили Дрогерие България имаха нужда от разработване на първия си онлайн магазин и редизайн на корпоративния уеб сайт, които да отговарят на имиджа на веригата и да кореспондират пряко помежду си, осигурявайки на своите потребители удобство и сигурност. За коректното изпълнение на двата проекта, от Лили потърсиха доверен и стабилен партньор, способен да поеме капацитета им и да разгърне пълния им потенциал. С огромно удоволствие и удовлетворение споделяме, че за тази цел Лили Дрогерие избраха именно Stenik!
Ключови моменти и функционалности при разработването на двата проекта
В статията ще проследим начина, по който двата проекта са свързани по между си, някои от основните функционалности реализирани при разработката им и постигнатия резултат.
Общи точки
Обединени от общ дизайн и с пряка връзка помежду си, в двата проекта е заложена корпоративната идентичност на Лили Дрогерие България. С категорична функционална разлика, двата проекта отразяват една цел - максимално улеснение на потребителите и ангажираност от тяхна страна. Един клик разстояние дели онлайн магазина от уеб сайта и обратно. И при двата проекта заложихме на прецизно селектирани и синхронизирани категории, запазихме отличителните белези на компанията и комбинирахме с интуитивен интерфейс.
Онлайн магазин за Лили Дрогерие България
С богат асортимент от марки и предлагани артикули, онлайн магазинът зад домейна shop.lillydrogerie.bg трябваше да бъде добре смазана "машина" от съвкупност от функционалности, които да улеснят не само потребителите, но и целия административен панел. Ангажираща задача, за осъществяването на която отговорни са както целия екип на Stenik така и екипът от страна на Лили, чиито общи усилия и съвместен труд дадоха повече от отлични резултати понастоящем и непрестанно нарастващ брой поръчки и доволни онлайн потребители.
Базирахме първия онлайн магазин на Лили Дрогерие за страната на платформата Magento, като разбира се заложихме на актуалната таква - Magento 2. Нашите сертифицирани Magento специалисти обърнаха внимание на всички детайли, а ето и някои от ключовите функционалности, които те имплементираха, за да гарантират успеха на онлайн магазина:
- Динамични категории - На първо място започваме с категориите в онлайн магазина. Те са прецизно обособени и съответващи на нуждите на потребителите. Продуктите са умело групирани, а лявата навигационна част е наситена от филтри, отговарящи на разнообразните потребителски нужди.
- Умна Sphinx търсачка - За да улесним потребителя при пазаруване и да му помогнем да открие по-лесно желания от него продукт в широката гама предлагани такива, имплементирахме умната търсачка Sphinx. Тя илюстрира артикули по зададени части от дума, категория или марка. Нещо повече, за да е резултата оптимален, при нея продуктите са разделени в категории и най-популярни търсения.
- Синхронизация с ERP - Всички продукти в онлайн магазина за синхронизарани с ERP в реално време, гарантирайки постоянна актуалност на цени и наличности. Постоянния поток от поръчки и офлайн продажби създава необходимостта от сигурност за потребителя на избрания артикул, поради което тази "точка" бе от ключово значение за успешната реализация на магазина.
- Обвързаност с лоялна програма Lilly Club - Пазаруването в онлайн магазина е пряко свързано с лоялната прграма на Лили Дрогерие. Имплементирахме модул, чрез който всяка една покупка на регистриран потребител, притежаващ карта за лоялната програма да бъде възможна с приспадането на определена "сума", според зависи притежаваните "цветенца", натрупани в картата. Освен това, още тук има пряка връзка към уеб сайта, където потребителите могат да заявят нова карта, ако нямат такава. И това не е всичко, създадените и/или използваните карти в онлайн магазина се сихнронизират с физическите пластики и поддържат постоянно актуален баланс на "цветенца", а заявените онлайн карти за нови потребители могат да бъдат получени на място във всеки физически обект на Лили Дрогерие!
- Новини и свързани продукти - Това е другият важен и отличителен за магазина компонент. Свързахме пряко секцията Новини с определени, засегнати продукти. По този начин много лесно четейки статия за актуални трендове при червилата, например, потребителя може да намери конкретен продукт споменат и/или свързан със статията.
- Други продукти - Имплементирахме и динамични блокове на база продукти от същата категория.
Редизайн на корпоративния уеб сайт за Лили Дрогерие България
Както вече коментирахме и представихме нагледно, връзката между онлайн магазина и корпоративния уеб сайт за Лили Дрогерие е пряка. Идентичният дизайн е само един от компонентите, "регламентиращ" тяхната обща стойност и зависимост.
Успехът на редизайна постигнахме, като базирахме уеб сайта на системата за управление на съдържанието - Stenik CMS. По този начин гаратирахме преди всичко стабилност и сигурност, като същевременно лесно прехвърлихме съдържанието в богатия на фунцкионалности - Stenik CMS.
Ето някои от основните действия, които реализирахме, така че уеб сайтът не само да отразява визията, мисията и целите на Лили, а и да кореспондира коректно с онлайн магазина:
- Интеграция с лоялна програма Lilly Club - Малко по-нагоре в статията, споменахме, че онлайн магазинът дава възможност за заявка на карта за лоляната програма Лили. Това става именно с прехвърляне на потребителя към уеб сайта, където се намира формата за заявка на такава. Нещо повече! Всяка съществуваща физическа карта Lilly Club, която е верифицирана в онлайн магазина, се синхронизира с онлайн поръчките на дадения потребител и обратно. Така в една карта могат да се съхраняват натрупани цветчета както от онлайн покупки, така и от такива от физически обект!
- Брошура с актуални промоции и специални предложения - За да бъдат потребителите винаги информирани, заложихме виртуален вариант на любимите брошури за месечни намаления и специални оферти. Така всеки има възможност в релно време да получи информация за актуалните предложения, както и да разгледа архив от изминали кампании. А за да е потребителя максимално улеснен, само един клик върху продукт от брошурата го дели от закупуването на даден артикул, или казано по друг начин - в Лили брошурата могат да се линкват продукти към онлайн магазина!
- Визуализация на физически обекти - Имплементирахме динамична карта, на която биват представени местоположенията на всички физически Лили Дрогерии на територията на страната. За максимална изчерпателност и удобство, зададохме опцията за възможност за избор на град.
- Марките на Лили - Само в корпоративния сайт на компанията са представени единствено и всички марки на Лили.
- Лесно достъпна пълна информация за Лили Дрогерие България - В новия уеб сайт за Лили Дрогерие за страната може да намерите всичко за компанията, нейните партньори и възможности за кариерно развитие. Секция с новини и опростена контактна форма са на разположение на потребителите, така че уеб сайта да отговаря на всички нужди на потребителя.
FAQ
1. Кой разработи онлайн магазина и корпоративния сайт на Лили Дрогерие България?Stenik реализира и двата проекта – онлайн магазин и корпоративен сайт – с фокус върху UX, функционалност и бранд идентичност.2. На коя платформа е базиран онлайн магазинът на Лили Дрогерие?Онлайн магазинът е изграден на Magento 2 – водеща платформа за eCommerce решения.3. Какви ключови функционалности включва онлайн магазинът?Умна търсачка, динамични категории, синхронизация с ERP, интеграция с Lilly Club и свързани продуктови блокове.4. Как е осигурена връзката между онлайн магазина и корпоративния сайт?Двата проекта са визуално и функционално свързани, с директни линкове и синхронизирани данни.5. Какво представлява програмата Lilly Club и как работи онлайн?Лоялната програма позволява използване на „цветенца“ при покупки, синхронизирани между онлайн и физически обекти.6. Какви допълнителни удобства предлага корпоративният сайт?Виртуални брошури, карта с магазини, информация за марки, новини и форма за контакт.
Два проекта за Лили Дрогерие България, една голяма победа за Stenik!
За целия екип на Stenik бе преди всичко чест и истинско удовоствие да бъдем част от разработването на онлайн магазин и корпоративен уеб сайт за Лили Дрогерие България! Усилията, които положихме се отплатиха веднага след пускането на сайта в реална среда и първите поръчки не закъсняха. Резултатите са на лице, а екипът на Stenik продължава да се грижи за безупречното представяне на двата разработени проекта и да следи за тяхната актуалност и потребителска удовлетвореност.
Ако и Вие имате нужда от доверен партньор за своя онлайн магазин или уеб сайт, не се колебайте да се свържете с нас, за да работим заедно за Вашите доволни клиенти и нарастващи поръчки!
Публикувано в:
Case studies