Konsumativ

Миграция от SaaS решение и създаване на B2C & B2B онлайн магазин зa Konsumativ.eu, базиран на Magento и Cypho Theme

Миграция от SaaS решение и създаване на B2C & B2B онлайн магазин зa Konsumativ.eu, базиран на Magento и Cypho Theme

Работят със Stenik от: 2025 г.

Консуматив ООД е компания с дългогодишен опит в обслужването на хотелския, ресторантьорския и други браншове, предлагаща на едро и дребно хигиенни консумативи и опаковки за храна. Компанията е ориентирана както към B2B, така и към B2C сегмента и се стреми към постоянно развитие и подобряване на онлайн присъствието си.

Консуматив ООД се обърна към нас с желание да получи решение, което да отговаря на съвременните изисквания на тяхната търговска дейност, както и на нуждите на техните B2B и B2C клиенти. Основните им предизвикателства с предишната платформа включваха липсата на ефективна интеграция между ERP системата и онлайн магазина, както и множеството дребни технически проблеми, които затрудняваха управлението на онлайн поръчките.

За да преодолеят тези трудности и да разполагат със стабилно eCommerce решение, изградено със съвременни технологии, Консуматив ООД избра Stenik като надежден партньор за изграждането модерна и ефективна онлайн платформа.

За техните нужди разработихме B2C & B2B онлайн магазин. Мигрирахме съществуващия е-магазин, базиран на SaaS решение, към Magento и създадохме една платформа, която ефективно обслужва както техните контрагенти, така и крайните клиенти. Онлайн магазинът konsumativ.eu включва разнообразие от функционалности, които отговарят на специфичните изисквания на бизнеса, като същевременно осигуряват висока ефективност и удобство за потребителите. Запознайте се с част от тях:

  • UI & UX дизайн, базиран на Cypho Storefront, разработен от Stenik: Съвременен и стилен дизайн, който комбинира отлична функционалност с визуална привлекателност, за да осигури безупречно потребителско изживяване.
  • Навигация (top navigation), която осигурява бърз достъп до различни категории и страници с off-canvas меню.
  • Модерна търсачка, използваща Elastic Search за релевантни резултати при търсене.
  • Падащо меню (dropdown) и мега меню (mega menu) за по-ефективна и ясна организация на продуктовите категории.
  • Навигационни трохи (breadcrumbs) за удобно навигиране към предходни страници при разглеждане от потребителите.
  • Разширени филтри с възможност за избор на множество опции (multi-select) и многофункционално сортиране по допълнителни критерии.
  • Клиентски профил за крайни клиенти и B2B клиенти.
  • История на поръчки и възможност за съхранение и избор на различни адреси за доставка.
  • Управление на абонаменти за нюзлетър.
  • Управление на GDPR настройки – пълен контрол върху лични данни в съответствие с регламентите.
  • Re-order (поръчай отново) за повторно поръчване на стоки с един клик.
  • Множество wishlist и requisition list-ове – възможност за създаване на различни списъци с желани продукти и заявки за закупуване.
  • ERP интеграция с конектор Zeron – автоматизирано създаване на продукти, синхронизация на цени, клиентски профили, наличности и документи (фактури и кредитни известия), както и предаване на поръчки между ERP и онлайн магазина.
  • Интеграция с куриерските услуги на Спиди и Еконт – автоматизирано ценообразуване за доставка както до офис, така и до личен адрес.
  • Рестрикции свързани с методите на доставка и начините на плащане спрямо конкретна клиентска група
  • Click & Collect опция за вземане от обект на Консуматив.
  • Интеграция с множество маркетингови инструменти и SEO атрибути за по-добра видимост на продукта в търсачките.
  • Advanced Cookie Consent за събиране на съгласие от потребителите.
  • Интеграция с vPOS Unicredit Bulbank (Borica).
  • Интеграция на динамични фийдове Facebook Marketing & Google Adwords.

За B2B сегмента осигурихме допълнителни функционалности, а именно:

  • Индивидуални ценови условия и листи, които се прилагат спрямо регистрираните клиенти и логнати потребители (физически и юридически лица).
  • Едновременно масово добавяне на продукти в количката чрез предварително подготвени импортни файлове.
  • Разнообразни опции за доставка, включително доставка с транспорт от търговеца.
  • Различни методи за бързо добавяне на често поръчвани продукти: използване на предварително подготвени импортни файлове от B2B клиенти, въвеждане на множество SKU кодове на продукти или използване на търсачката.
  • Специфичен Wishlist за B2B контрагентите, свързан с ERP системата, който позволява по-бърза покупка на най-често купуваните стоки от крайния клиент.

Новият konsumativ.eu отговаря на нуждите на B2B и B2C клиентите на търговеца, осигурявайки безпроблемна търговска дейност и оптимизирано управление на онлайн поръчките.

Подобни проекти