Dress4less

Редизайн и миграция на онлайн магазин Dress4less.bg към Magento и Hyvä Theme

Редизайн и миграция на онлайн магазин Dress4less.bg към Magento и Hyvä Theme

Работят със Stenik от: 2019 г.

Dress4less.bg е търговец на спортни стоки с над 14 години присъствие на пазара. Брандът предлага оригинални продукти на водещи световни марки - Adidas, Nike, Puma, Reebok, Under Armour и други, както онлайн, така и във физически магазини в градовете Варна, Шумен, Търговище, Велико Търново и Стара Загора. Сътрудничеството ни с Dress4less започна през 2019 г., като през годините осигурявахме техническа поддръжка и развиваме онлайн магазина им. С нарастващите бизнес и потребителски изисквания дойде моментът за стратегическо надграждане - миграция към актуалната версия на Magento и Hyvä Theme, с фокус върху производителност, бързина и по-добро потребителско изживяване.

Нашите цели бяха:

  • Magento Update: Актуализация на версията на платформата, включително пренос и адаптация на съществуващи къстомизации и функционалности от предходния онлайн магазин.
  • Подобрение на скоростта на сайта, чрез миграция към Hyvä Theme и стандартизиране и съвместимост с модули на Stenik и модули в Magento.
  • Разработка на нов ERP конектор за синхронизация със системата SelMatic.
  • Осъвременен UX/UI дизайн, с акцент върху мобилната версия на сайта.
  • Интеграции с външни системи и маркетинг платформи - Releva и Glami. 
  • Подобрена SEO оптимизация, чрез внедряване и конфигуриране на нови SEO модули. 

Резултати и нововъведения след миграцията:

  • Интеграция с куриерските услуги на Спиди и Еконт за автоматично изчисляване на цената и синхронизиране на доставките, посредством API интеграция, която позволява потребителят да попълва само веднъж адреса за доставка.
  • Click and Collect за доставка до физическите обекти на Dress4less.
  • Интеграция с NewPay -  купи сега, плати по-късно.
  • Интеграция на виртуален ПОС терминал eBorica.
  • Възможност за известяване на потребителите при промяна в цената или количеството на даден продукт. Изскачащ прозорец (popup) за абонамент за бюлетин.
  • Къстъм лейбъли за акцентиране върху избрани продукти.
  • Продуктови ревюта със звездички.
  • Информация за наличност по физически магазини в детайлна страница на продукт.
  • Информация за очаквания срок за доставка на поръчката.
  • Възможност да се добавят банери на множество позиции от администратор.
  • Възможност за залагане на рестрикции на платежни методи при определени условия.
  • Автоматично групиране на размерите на обувките в листинг страниците (напр. ако потребител избере 43 номер, ще му се покажат - 43.5, 43/3).
  • Валидация на полето за телефон при поръчка за ограничаване на случаи с неправилно въведени номера. Разработка на къстомизирани продуктови фийдове.
  • Интеграция с Releva и Glami - подобрена персонализация, ремаркетинг и продуктов маркетинг. 

Dress4less.bg разполага с напълно обновен, бърз и технологично стабилен онлайн магазин. Платформата е подготвена да посрещне следващите етапи от своето развитие, с възможности за мащабиране, автоматизация и ефективно управление на растящия асортимент и клиентска база.

Подобни проекти