Brannik

Редизайн и миграция на онлайн магазин Brannik.bg към Hyvä Storefront

Редизайн и миграция на онлайн магазин Brannik.bg към Hyvä Storefront

Работят със Stenik от: 2015 г.

През 2015 г. Brannik се довери на екипа на Stenik и ни възложи разработката на B2C онлайн магазин си, базиран на платформата Magento. Вече близо десетилетие ние сме технологичен партньор на бранда, предоставяйки техническа поддръжка, постоянно развитие и внедряване на нови решения в отговор на растящите бизнес и потребителски нужди, и очаквания. След близо 10 години експлоатация на платформата, се натрупаха редица изисквания от страна на търговеца и крайните потребители, които доведоха до стратегическа крачка напред - цялостна  миграция на онлайн магазина към актуалната версия на Magento и Hyvä Storefront, с фокус върху няколко ключови направления:

  • Максимална производителност и скорост на зареждане - ключова за мобилни потребители и SEO.
  • Синхронизация с ERP системата Gensoft - автоматизирани процеси за поръчки, наличности и цени. 
  • UX редизайн с фокус върху user experience за по-приятен, интуитивен и лесен за навигация сайт.

Сред подобренията в новия онлайн магазин са и следните функционалности, насочени към по-висока конверсия, по-добро потребителско изживяване и ефективно управление на бизнеса:

  • Интеграция с ERP Gensoft: Пълна синхронизация в реално време на поръчки, наличности и цени, осигуряваща безупречна връзка между онлайн магазина и складовата система.
  • Интеграция с куриерска фирма - Еконт: доставка до адрес и офис в чекаута на магазина и калкулиране на цена на доставка в последната стъпка от поръчката.
  • Очаквана дата на доставка: визуализация на ориентировъчен интервал за доставка в продуктовата страница и по време на поръчката в чекаут за по-добра информираност на потребителя.
  • Подобрена check-out форма с по-малко  полета и валидация на телефон за минимизиране на грешки при изписване на номер в поръчката от страна на потребителя.
  • Визуализация на междинна сума на продукти в кошница и информация за сумата, която спестява потребителя от поръчката си. 
  • Промо пакети и комплекти (product bundles) - промоционални пакети с комбинирани продукти - ефективен начин за стимулиране на допълнителни покупки.
  • Свързани продукти в детайлна страница (Related & Upsell products) и в кошница (cross-selling products) за стимулиране на поръчки.
  • Залепващата (sticky) buy box фиксирана лента.
  • Ключови предимства на онлайн търговеца (бенефити) на начална страница на онлайн магазина.
  • Автоматичен pop-up при добавяне на продукт в количката, включващ допълнителни предложения за увеличаване на средната стойност на поръчката.
  • Секция с марки с представяне на брандовете, чиито продукти търговецът предлага в онлайн магазина.  Таблица с размери за по-добро потребителско изживяване, по-малко върнати продукти и по-висока удовлетвореност.
  • Интеграция с Mailchimp за провеждане на ефективни имейл маркетинг кампании.
  • Интеграция с Link Mobility за SMS комуникация и нотификации - директен контакт с клиентите чрез персонализирани съобщения. 
  • Персонализирана страница "Благодарим за поръчката!" (Custom thank you page).
  • Подобрени cookie настройки и tracking инструменти.
  • SEO оптимизации и прецизна миграция: запазване и прехвърляне на всички мета данни, URL структури и ключови елементи за органичен трафик, с цел минимизиране на SEO загуби и запазване на позиционирането в търсачките. 

Екипът ни реализира цялостна миграция към актуалната към момента версия на платформата - Magento и Hyvä Storefront - с което осигурихме бързина, лекота и отлично потребителско изживяване както за крайния клиент, така и за администраторите на магазина.

Днес онлайн магазинът на Brannik, специализиран в продажбата на военни стоки, професионални униформи, дрехи и аксесоари за свободното време, отговаря напълно на нуждите на съвременния онлайн потребител и е подготвен да посрещне следващото десетилетие на развитие.

Подобни проекти