Stenik в Германия: уеб събития, презентации, много контакти и хубава разходка в Мюнхен, Нюрнберг и Франкфурт

Двама от съдружниците и основатели на Stenik: Стефан Чорбанов и Николай Димитров направиха една малко зимно турне сред уеб бранша в Германия, като посетиха събития и изнесоха презентации в Мюнхен, Нюрнберг и Франкфурт. На 31.01.2011 Стефан и Николай присъстваха на Webmontag в Нюрнберг: регулярна среща на местни представители от уеб бранша. Сред гостите бяха служители на hotel.de, e-commerce отдела на Adidas, SAP и други над 100 човека. Останахме очаровани колко разчупени могат да бъдат присъстващите, бързо да разберат към кой да се насочат за networking, а не да се лутат притеснително и да стрелят на посоки. Всички знаем, че е много неприятно на събитие да те заговори неподходящия човек. А като става дума за networking и размяна на контакти, то немците са умерено директни и доста контактни - добър пример за събитията по нашите ширини, където като че ли по-любимо на хората е да седят с дружката си и да обсъждят останалите.
Следващото събитие, което посети само Стефан Чорбанов беше TEDx конференцията в Offenbach, близо до Frankfurt. Темата на събитието беше "Идентичност" и как тя се променя с годините. Темата предизвика разсъждения над това дали реално съществуваме, ако не сме онлайн, дали всъщност това е новият, модерният начин да показваме себе си и да спечелим място в обществото.
Уеб срещата Webmonday в Мюнхен (07.02.2011) беше част от световната Global Ignite Week и всички презентации трябваше да следват Ignite формата: презентация за 5 минути, 20 слайда, които се сменят автоматично на 15 секунди нямаш право на грешка, а мисълта ти трябва да тече плавно и логично. Презентация на Stenik бе със заглавие “How to attract new customers with news about our web company?” Темата засегнахме още на презентацията ни “За 12 месеца от трета глуха до устите на хората” на WebXpo 2010. Ако ви е интересно, можем да ви разказваме още много за уеб бранша в Германия, така задавайте въпросите малко по-долу! Ние продължаваме да работим...