Stenik е член на IAB България

Stenik е член на IAB България

IAB (Interactive Advertising Bureau) е най-голямото глобално сдружение за дигиталния бизнес.

Stenik е новият член на IAB България

За нас е изключителна чест и удоволствие да споделим с вас, че от октомври 2021 г. Stenik е най-новият член на IAB България!

Като технологична компания с фокус върху електронната търговия, за нас това членство е "билет" към постоянно развитие и растеж. Радваме се, че ще имаме възможността да допринесем за дигиталния бизнес в България и вярваме, че това партньорство ще ни даде много нови възможности и предизвикателства.

За IAB (Interactive Advertising Bureau)

Развитието на дигиталната индустрия не би било същото без разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса. Това е и основната глобална задача на IAB, възможна благодарение на локалните IAB организации в 46 държави на 6 континента

IAB Bulgaria е лицензиран представител на IAB за България, а сред членовете на организацията са едни от най-успешните дигитални рекламни и медийни агенции у нас. 

Сдружението има за цел да популяризира интерактивния маркетинг и да работи за развитието на дигиталния пазар в България в тясно сътрудничество с бизнеса и регулаторните органи.

В името на своята кауза, IAB организира и провежда събития, обучения, пазарни проучвания и др., в които нямаме търпение да се включим.

Защо решихме да членуваме?

С развитието на дигитализацията на търговията осъзнаваме нуждата от това да си сътрудничим тясно с маркетинг компании, за да обезпечим успеха на нашите клиенти. След присъствието на събития на IAB Bulgaria и проследяване на развитието им като организация, в Stenik оценихме членуването и участието в някои от комисиите на организацията като полезно за нас и нашите клиенти, и се надяваме да можем да допринесем с опитa си.

FAQ

1. Какво е IAB и каква е неговата роля?
IAB (Interactive Advertising Bureau) е глобална организация, която създава стандарти и насърчава развитието на дигиталната реклама.
2. Какво представлява IAB България?
IAB България е лицензиран представител на IAB у нас и обединява водещи дигитални агенции и компании в областта на онлайн маркетинга.
3. Защо Stenik стана член на IAB България?
Stenik стана член на IAB България, за да участва активно в развитието на дигиталния пазар и да сътрудничи с маркетинг компании в полза на своите клиенти.
4. Какви ползи носи членството в IAB за технологични компании като Stenik?
Членството в IAB предоставя достъп до обучения, събития и пазарни проучвания, които подпомагат растежа и експертизата на технологични компании.
5. Как Stenik допринася за дигиталния пазар в България?
С над 20 години опит в eCommerce, Stenik съдейства на бизнеса да премине успешно в онлайн среда чрез иновативни и мащабируеми решения.
6. Какви са бъдещите планове на Stenik като член на IAB?
Stenik планира активно участие в събития, обучения и комисии на IAB с цел споделяне на опит и развитие на дигиталния сектор в България.

 

Помагаме на офлайн бизнеса да премине онлайн

Вече 17 години сме на сцената нa онлайн търговията и помагаме на бизнеса. Новото ни членство е поредното стъпало към успешното ни развитие и възможност да помогнем на Вашия онлайн бизнес.

Следете нашия блог и портфолио, за да наблюдавате от близо работния процес и всички наши нови проекти и начинания!

Публикувано в:

Новини

За автора

Мария Кишева завършва магистратура "Международен бизнес" и притежава богат опит в комуникацията и работата с клиенти. Определя се като позитивен и амбициозен човек. Присъединява се към екипа на Stenik през 2019 г. и заема позицията Support & Marketing Coordinator. Тук тя бързо научава много за света на онлайн търговията и работи с наши клиенти по едни от най-успешните ни проекти за електронни магазини и тяхната поддръжка.

Мария Кишева

Account & Project coordinator

LinkedIn
Търсене и филтри в блог
Търсене в блога