Стефан Чорбанов и Димитър Димитров от Stenik споделят от знанията си за онлайн търговията на страниците на FORBES България

За участието на Stenik
Като успешна уеб агенция с отличителни проекти в онлайн търговията и натрупан опит в разработването и поддръжката им, Stenik бе една от интервюираните фирми за статията на списание Forbes България на тема "Дигитализирана търговия". В издание от месец август 2015 година списание Forbes публикува на страницата си интервюта с топ експерти от дигиталния бранш, които споделят ценно ноу-хау от ежедневната практика, специално за всички настоящи онлайн търговци, а също и за потенциални такива. За нас беше удоволствие да се срещнем с познати лица, нашите партньори от SuperHosting и други наши колеги, за да обменим опит и лични впечатления за онлайн търговията в България и новите тенденции в бранша.
Stenik в отговор на списание Forbes
В интервю пред Forbes България, Стефан Чорбанов и Димитър Димитров от Stenik споделят своя опит в отговор на няколко въпроса:
- Какви са бизнес моделите за онлайн търговия в България?
- Избират ли търговците цената пред качеството?
- Намаляват ли разходите на търговеца и купувача електронните плащания?
- Каква е ролята на законодателството и КЗП в онлайн търговията?
- Лесно ли се навлиза в чужди пазари онлайн?
- Какви са тенденциите при използването на онлайн услуги и онлайн пазара?
Статията бе публикувана и “на хартия” в изданието от август 2015 г., също така може да бъде прочетена за изпусналите броя и онлайн в forbesbulgaria.bg от публикацията на 12.08.2015 г.
Вижте снимки от събитието:
Ако искате да разработите Ваш онлайн магазин и да получите ценни съвети от нашите eCommerce специалисти, Стефан и Димитър с удоволствие ще се срещнат с Вас.
Публикувано в:
Събития и презентации