Stenik бе официален партньор на eCommerce Academy Conference 2025 - Meet. Learn. Scale.

Stenik бе официален партньор на eCommerce Academy Conference 2025 - Meet. Learn. Scale.

На 09.10.2025 г. София бе домакин на дванадесетото издание на eCA Conference – Meet. Learn. Scale., организирано от eCommerce Academy. Събитието се проведе във форум „Джон Атанасов“ в Sofia Tech Park и събра на едно място водещи специалисти и експерти от сектора на електронната търговия, които обсъждаха актуални тенденции, иновации и предизвикателства в индустрията.

За поредна година Stenik подкрепи конференцията като официален партньор, вярвайки в значението на обмяната на знания и практически опит като двигател на устойчивото развитие в eCommerce.

Участие на Stenik в програмата на конференцията

Стефан Чорбанов, съосновател на Stenik, взе участие като модератор на сцената Case Studies, където интервюира Дарина Марчева - маркетинг мениджър в матраци TED, дългогодишен клиент на Stenik.

В рамките на интервюто Дарина сподели с аудиторията практически опит, реални казуси, предизвикателствата и успехите в онлайн търговията с матраци и спални продукти и как дигитализацията променя пазара.

Разговорът предизвика интерес и диалог с аудиторията, която се включи със свои въпроси и коментари.

За нас в Stenik е удоволствие да бъдем част от пътя на TED към успешното развитие на техния онлайн магазин. Заедно постигнахме:

  • Модернизация и гъвкавост: Помогнахме на TED да достигнат до новото поколение клиенти, които търсят удобство и информация онлайн.
  • Удобство за клиента: Създадохме функционалности като калкулатор за нестандартни размери матраци и конфигуратор, които улесняват избора и правят пазаруването лесно и сигурно.
  • Еднакво потребителско преживяване: Осигурихме последователност в продуктовата гама, цените, бранд идентичността и обслужването както онлайн, така и във физическите магазини.
  • Реални резултати: Дигитализацията доведе до по-бърза и автоматизирана обработка на поръчките, както и до по-приятно пазаруване за клиентите.

Благодаря на Дарина Марчева за откровения разговор и споделения опит. Скоро ще споделим разговора под формата на видео подкаст в нашите социални мрежи.

Stenik в експо зоната

В рамките на събитието Stenik взе участие и в експо зоната, където над 45 водещи компании представиха своите услуги, решения и продукти. На нашия щанд, посетителите имаха възможност да се срещнат с eCommerce консултанти от екипа ни, да обсъдят специфични бизнес казуси и да получат насоки за развитие и интеграции, според нуждите на своя онлайн магазин.

Срещнахме се с много от нашите дългогодишни клиенти и партньори, както и с нови лица, които ни разказаха за предизвикателствата, които имат в електронната търговия и за идеите им за следващите стъпки в развитието на техния онлайн бизнес. Благодарим за проявения интерес към услугите и решенията ни, както и за всички въпроси, които посетителите отправиха към нас - надяваме се, че сме били полезни. 

Специално внимание предизвикаха и pop-up зоните, където онлайн търговци представиха реални продукти и демонстрираха работещи търговски процеси. Сред тях бяха и нашите клиенти от издателство Cleverbook, чиито pop-up магазин се радваше на голям интерес и покупки.

Заредени с eCommerce енергия

Атмосферата по време на eCommerce Academy Conference 2025 беше динамична, вдъхновяваща и зареждаща! Конференцията отново се доказа като значимо събитие в календара на електронната търговия в България. За екипа ни беше удоволствие не само да бъдем част от програмата, но и да се срещнем, запознаем, обменим опит и вдъхновим заедно с представители на българската eCommerce общност.

Благодарим на всички, които посетиха щанда ни, споделиха своя опит от двете сцени в рамките на програмата и ни заредиха с eCommerce енергия. До нови срещи!

Публикувано в:

Събития и презентации

За автора

Доби Първова специализира в сферите на PR, content & creative, корпоративни комуникации

Доби Първова работи като Marketing Мanager в Stenik. Тя се присъединява към екипа през 2015 година. Завършва специалности “Връзки с обществеността” и "Реклама и публични комуникации" в СУ. Целия си креативен потенциал тя реализира в сферите на PR, content & creative, корпоративните комуникации, социалните мрежи, връзки с партньори и работата с клиенти. 

Доби Първова

Доби Първова

Marketing Manager

LinkedIn
Търсене и филтри в блог
Търсене в блога