Оптимизирана обработка на поръчки чрез модул за асоцииране на поръчки към администратор

Оптимизирана обработка на поръчки чрез модул за асоцииране на поръчки към администратор

Щом четете тази статия, вероятно притежавате или управлявате Magento онлайн магазин. Случвало ли Ви се е вашите администратори да изпитват затруднения, кой оператор, коя поръчка да обработва и как да не се застъпват? Решението до сега най-вероятно е било да се разбират помежду си, кой оператор, кои номера поръчки ще поеме. Ако все още обработвате поръчките си сами с един човек, то след като се разрастнете и добавите повече админи за поръчки, ще усетите нужда от по-добро разпределение. 

Тъй като клиентите, чиито онлайн магазини поддържаме техничекси, имат по-голям обем от поръчки, създадохме модул, с който администратор да може да "заключва поръчки" и останалите администратори да не могат да ги редактират. Така се избягва ситуация, в която една поръчка се обработва паралелно от двама сътрудници. 

Модулът се казва Stenik Order Operator и в следващите редове ще Ви покажем как функционира. 

Как функционира модулът Stenik Order Operator?

Присвояване на поръчки към администратор

За да разясним как функционира и какво позволява extension-ът ще започнем с разяснение на самата опция "Присвояване". Тя дава възможност само определен администраторски акаунт да извършва каквито и да било действия по дадена поръчка.
 
Модулът визуализира към всяка поръчка в административния панел бутон "Присвои/Assign to me". С натискането му конкретната поръчката автоматично се присвоява към администратора, който е предприел действието и му позволява да извършва всички действия до финализирането й.

И тъй като е тенденция в онлайн магазините за кратко време да влизат множество поръчки, модулът е разработен така, че позволява масово присвояване през грида на повече от една поръчка. Това спестява време и усилия на администраторите, особено при по-голям набор от поръчки.

Системата визаулизира съобщение за успех, когато поръчки биват успешно присвоени към администартор, както и съобщение за грешка, ако някоя от поръчките вече е присвоена към друг оператор. 

Присвоени поръчки

В списъка с всички поръчки, модулът показва колона, съдържаща информация за присвоените такива и това кой оперира с тях. Това позволява проследяването, кой администратор, кои поръчки ще обработва. Улесняваме работещите в админа, като не се налага да се влиза в детайлна страница на всяка поръчка.

След като дадена поръчка е присвоена към определен администратор, то тогава в самата поръчка в административния панел (без това да се вижда в клиентската част) се изписва текст "Присвоена от (assigned to): Оператор"

Всеки администратор може да пише коментар към всички поръчки, независимо към кого са присвоени. Така, който и оператор да получи обаждане от клиент например, може лесно да впише коментар към дадена поръчка, дори и да е асоциирана към друг.

Модулът позволява създаване и на администраторска роля с пълни права, чиито членове могат да редактират или освобождават поръчки, които вече са били присвоени, към който и да е оператор.

 

Деасоцииране на вече присвоени поръчки

Бутонът "Присвои" автоматично минава в "Освободи", когато дадена поръчка е присвоена от администратор. Само присвоилият администратор (или супер админ) може да освободи поръчката, за да може друг да я присвои отново към себе си.

Модулът автоматично деасоциира (освобождава) поръчката от нейния администратор, след като същата премине в избран статус (например: “приключена”).

Логове с действия

Цялата история по присвояване и освобождаване на поръчка от оператор се записва като логове в коментарите към нея, без да се изпращат до потребителя.

Как може да се възползвате от модула и да оптимизирате работата на обработващите поръчки?

Клиентите на Stenik могат да се възползват от модула за присвояване на поръчки. Не губете време, a се свържете се с нас или с Вашия Project Manager и попитайте за модула Stenik Order Operator. 

За автора

Мария Кишева завършва магистратура "Международен бизнес" и притежава богат опит в комуникацията и работата с клиенти. Определя се като позитивен и амбициозен човек. Присъединява се към екипа на Stenik през 2019 г. и заема позицията Support & Marketing Coordinator. Тук тя бързо научава много за света на онлайн търговията и работи с наши клиенти по едни от най-успешните ни проекти за електронни магазини и тяхната поддръжка.

Мария Кишева

Account & Project coordinator

LinkedIn
Търсене и филтри в блог
Търсене в блога