Как Aiko намалиха с 50% времето за обработка на онлайн поръчки?

Как Aiko намалиха с 50% времето за обработка на онлайн поръчки?

9 истински истории, 18 лектори и 300+ нетуъркинг възможности, имащи за цел да докажат, че в електронната търговия и онлайн присъствие заедно сме по-силни. И тази година взехме участие в събитието, организирано от  eCommerce Academy.

Кога и къде?

Кактo винаги професионалистите от eCommerce Academy подготвиха изключително полезно и интересно събитие под надслова: Stronger Together. Тазгодишната e-commerce конференция се проведе на 22 април от 09:00ч., като бе изцяло онлайн.

Как Stenik се включи в събитието?

Сякаш вече по традиция, и тази година Stenik се включи активно в събитието, този път като Златен спонсор.

И това съвсем не е всичко. Димитър Димитров, търговски директор в Stenik, беше един от 18-те лектори в програмата.

Презентацията, която представи на публиката бе case study на тема “Как Aiko намалиха с 50% времето за обработка на онлайн поръчки?“, като в нея взе участие като гост лектор и Валентин Додов, който е IT мениджър на мебелната компания.

Мебелният гигант Aiko е истинска гордост в портфолиото на Stenik, а за проекта Димитър говори заедно с г-н Додов, стъпвайки на реални казуси и резултати. Двамата разказаха за това как заедно успяхме да постигнем цялостна оптимизация на онлайн поръчките, в това число така ключовото намаляване на времето за обработка на онлайн поръчките.

Акцентите от съвместната презентация, както и отговори на няколко важни въпроса може да чуете в интервюто с Димитър след събитието.

FAQ

1. Какво е eCommerce Academy и какво е тяхното събитие?
eCommerce Academy организира едни от най-значимите събития за онлайн търговия в България. Конференцията през 2023 г. премина под надслова "Stronger Together" и се проведе онлайн на 22 април.
2. Какво беше участието на Stenik в eCommerce Academy 2023?
Stenik беше Златен спонсор на събитието и взе активно участие с презентация и участие на търговския ни директор като лектор.
3. Каква тема представи Stenik по време на конференцията?
Темата на презентацията беше case study: „Как AIKO намалиха с 50% времето за обработка на онлайн поръчки“, представена от Димитър Димитров и Валентин Додов.
4. Какви ползи показа case study-то за AIKO?
Проучването показа, че с помощта на Stenik, AIKO постигна значителна оптимизация и намали наполовина времето за обработка на онлайн поръчки.
5. Кой участва като лектори в презентацията на Stenik?
Лектори бяха Димитър Димитров (търговски директор на Stenik) и Валентин Додов (IT мениджър на AIKO).
6. Какво още предложи eCommerce Academy 2023?
Събитието включваше 18 лектори, 9 бизнес истории и над 300 възможности за нетуъркинг, представяйки доказани имена в електронната търговия.

 

Ползвотворно и полезно 

Разбира се, участието на Stenik бе само част от пъстрата програма на събитието, която от eCommerce Academy бяха подготвили. Измежду темите и лекторите открихме доказани имена в онлайн търговията у нас, както и познати и обичани брандове. Успяхме не само да споделим своя опит, но и да чуем иториите на някои от познатите и обичани у нас брандове.

Ако и вие искате да подобрите представянето на своя онлайн магазин или да го изградим заедно, свържете се с нас!

 

Публикувано в:

Case studies

За автора

Мария Кишева завършва магистратура "Международен бизнес" и притежава богат опит в комуникацията и работата с клиенти. Определя се като позитивен и амбициозен човек. Присъединява се към екипа на Stenik през 2019 г. и заема позицията Support & Marketing Coordinator. Тук тя бързо научава много за света на онлайн търговията и работи с наши клиенти по едни от най-успешните ни проекти за електронни магазини и тяхната поддръжка.

Мария Кишева

Account & Project coordinator

LinkedIn
Търсене и филтри в блог
Търсене в блога