Aiko XXXL

Редизайн и миграция на онлайн магазин Aiko XXXL от custom платформа към Magento и Hyvä

Редизайн и миграция на онлайн магазин Aiko XXXL от custom платформа към Magento и Hyvä

Работят със Stenik от: 2020 г.

От 2020 г. насам Stenik е технологичен партньор на Aiko XXXL - мебелният гигант, част от австрийската XXXLutz Group, една от най-динамичните организации в Европа и един от най-големите търговци на мебели в света. Присъствието си офлайн компанията успешно е затвърдила и в България, като физически магазини на Aiko XXXL могат да бъдат открити в градовете - София, Пловдив, Стара Загора, Варна и Бургас.

Пилотният ни проект с Aiko XXXL бе миграция от custom платформа към Magento - разработихме функционален B2C онлайн магазин, съобразен с техните бизнес нужди и изискванията на крайните потребители. Повече за първият B2C магазин, който разработихме за тях може да прочетете в блога ни.

През годините продължихме да поддържаме и надграждаме онлайн магазина, и да осигуряваме ултимативна техническа поддръжка, отговаряйки на високите изисквания за стабилност, мащабируемост и сигурност.

През 2024 г., като част от стратегията им за развитие на техното онлайн присъствие и желанието им да предоставят на крайните потребители още по-добро онлайн изживяване и оптимизирана производителност, Aiko XXXL се обърна към нас с желанието да реализираме Magento update, редизайн и миграция към Hyvä Theme.

Целите на мебелният гигант бяха:

  • Ъпдейт на Magento до най-новата версия към момента за по-добра работа на системата;

  • Миграция към Hyvä Theme за по-добра производителност, по-бързо зареждане на страниците и по-добро потребителско изживяване, особено на мобилни устройства;

  • Миграция и адаптация на текущите custom модули, ъпдейт на използваните third-party модули и функционалности;

  • UX редизайн на основните страници - за по-интуитивна навигация и модерна визия. Адаптивен дизайн с фокус върху подобрено представяне на мобилни устройства;

  • Общи подобрения на сигурността;

  • SEO оптимизации, за по-добра индексация и по-висока видимост в търсачките.

Сред подобренията в новия онлайн магазин са:

  • Редизайн на детайлна продуктова страница - с акцент върху галерията и по-компактна информация. Sticky галерията (десктоп), която задържа вниманието върху продукта, а ключовата информация като наличност, срок за доставка и методи на плащане е представена компактно и ясно, което улеснява потребителя в намирането на информация и при вземане на решение за покупка;

  • По-голяма и детайлна галерия в продуктовите страници – осигурява по-добро визуално представяне на артикулите;

  • Промяна на филтри в категорийна страница - нов sticky попъп, който улеснява навигацията, остава видим при скрол, подобрява UX и задържа вниманието на потребителя;

  • Pop-up за проверка на наличности във физически магазини и метод на плащане - "Купи на изплащане" в детайлна страница на продукт;

  • Подобрен дизайн на мега меню и меню на мобилен - с добавени икони/пиктограми, които подпомагат разпознаваемостта на категориите и улесняват навигацията;

  • Нов дизайн на страница “Лоялна програма” - с фокус върху визуалното представяне на ползите за клиентите и ясни условия за участие;

  • Подобрен дизайн на страницата „Количка“ - със sticky в ляво (на десктоп), осигуряваща постоянна видимост на съдържанието в количката и крайната цена;

  • Нов дизайн страница с често задавани въпроси (FAQ) - с подобрена структура, която позволява бързо намиране на нужната информация.

С този проект Aiko XXXL затвърждава позициите си не само като един от лидерите в мебелната индустрия в България, но и като компания, която последователно развива своето дигитално присъствие, за да предоставя все по-добро потребителско изживяване на крайните клиенти.

Подобни проекти