На фокус



Търговците обичат Magento
+ още стотици български и хиляди световни брандове избраха Magento
Какви са стъпките за миграция?
Защо да изберете Stenik?
Научете повече за нас на stenik.bg
Те вече ни се довериха за
Миграция от WordPress и WooCommerce към Magento
Често задавани въпроси
Преди миграция търговците най-често ни питат
Миграциите от WooCommerce са едни от проектите по миграция, в които загубата на данни е минимизирана почти до 0. Обикновено могат да бъдат мигрирани продукти със снимки, категории, потребителски профили и блог статии. Обичайно потребителските адреси за доставка не се мигрират поради различна структура на адресите в различните системи. Що се касае до история на поръчките - има различни подходи, но в общия случай и тази информация може да се запази.
Една от причините миграциите да са комплексни проекти е именно съобразяването на различни фактори, влияещи на продажбите. Ние сме специализирани в успешно мигриране и пренасочване на трафика от старите към новите целеви страници (продукти, категории), когато има разлика в URL адресите им. Проектите ни показват по-добра оптимизация в Google в рамките на 1 до 3 месеца след осъществяване на миграцията, а с отключване на допълнителните възможности в Magento (напр. динамични филтри) резултатите могат да бъдат и още по-добри.
Magento е подходящо за средни и големи онлайн магазини, но разбира се определянето на големината често е субективен процес. В нашата практика и текущо сред магазините, които поддържаме и развиваме има и търговци, които по някои стандарти биха били определени за по-малки. С правилната организация обаче това не им пречи да ползват Magento и да бъдат стъпка пред конкурентите им, които ползват по-базови и опростени системи за електронна търговия.
Съвсем спокойно можем да кажем - това вече не е така! Първата версия на Magento, а именно Magento 1 (която се поддържаше от 2012 до 2022 г.) наистина беше с по-сложен за работа административен интерфейс. В комбинация с богатата функционалност, която тя предоставяше частично можем да се съгласим с твърдението. При Magento 2 интерфейсът на административния панел е актуален и удобен за работата на администраторите и операторите. Практиката ни показва, че персонал от всякакво ниво може да се справя с операциите, за които отговаря.
Скоростта е комплексна тема и зависи, както от самата платформа, така и от сложността на конкретния проект, използваните plugin-и, външните добавки, сървърът, който се ползва както и от начина, по който се поддържа самият онлайн магазини. Нашите Magento-базирани решения по подразбиране са с много добра скорост, а за проекти, при които скоростта е най-важният компонент имаме и решение с различен storefront, наречен Hyva, което вече осигурява отлични показатели.
Обикновено разработката на онлайн магазин на Magento е свързана и с придобиване на собствеността върху създадения продукт. В този смисъл това да притежавате интернет магазин на Magento е инвестиция, а не разход (какъвто например е месечният абонамент за решение от типа software-as-a-service като Shopify или българските му аналози, на които никога няма да станете собственик). Що се касае до сравнение с WooCommerce - и двете платформи са с безплатен Open Source лиценз. Нивото на двете системи обаче е съвсем различно и в тази връзка е нормално да има и значителнa разлика в ценовите предложения за самата разработка и поддръжка, които можете да получите от малка агенция за WooCommerce магазин и от сериозна софтуерна компания за дългосрочно решение на Magento.
Готови ли сте за миграция към Magento?
Попълнете формата и ни изпратете Вашето запитване. Ние ще се свържем с Вас с повече подробности.